top of page

סיור חינם במדריד הקלאסית חושף: מדריד של אחרי המגפה היא עדיין אותה מדריד


האמת צריכה להיאמר. מדריד היא אחת מהערים שסבלו ממגפת הקורונה הכי הרבה. ובמידה רבה, השיקום עדיין עוד לפנינו. אבל, בניגוד למה שהייתם עלולים לחשוב, סיור חינם במדריד הקלאסית יחשוף בפניכם את התמונה האופטימית. האמת היא שמדריד של אחרי עידן הCovid היא עדיין אותה מדריד. אולי טיפה שונה, אבל אותה גברת בשינוי אדרת.


הסיור שלנו למעשה כלל לא השתנה. אבל מה שכן, אנחנו לומדים לראות כיצד המגפה השפיע על חלק מהמאפיינים של העיר. וחשוב מכך – על מה אפילו המגפה העולמית הגדולה ביותר בזמננו לא הצליחה להשפיע.


מה רואים בסיור חינם במדריד הקלאסית שקשור לתקופה האחרונה?

אז מצד אחד זה נכון, מדריד נותרה אותה מדריד קלאסית ואהובה. אבל בכל זאת אנחנו נמצאים בעיצומו של אירוע דרמטי בקנה מידה בינלאומי, ואי אפשר להתעלם ממנו. במסגרת הסיור אנו נוגעים במגוון היבטים הנוגעים לכך.


בין היתר, במסגרת הסיור החינמי במדריד הקלאסית אנו עוברים בכיכר המפורסמת ביותר בעיר, Puerta del Sol. שמה, יחד עם מספר שלטים נוספים, ישנו שלט המתייחס לקורבנות המגיפה במדריד. שמה גם נדבר על מה שככל הנראה גרם למגיפה לפרוץ בצורה כל כך חזקה דווקא במדריד בהשוואה לערים אחרות בספרד ובאירופה.


ומה בכל זאת נשאר אותו דבר?

כמובטח, רוב הדברים נשארו אותו הדבר. מדריד היא עדיין אותה מדריד. של ארכיטקטורה מגוונת ומרתקת. של היסטוריה שנעה בין אימפריאליזם חסר תקדים ובין בתי מלוכה קטנים יותר. וכמובן, של אוכל ומשקאות ייחודיים שמשקפים את ההיסטוריה, הגאוגרפיה והתרבויות השונות שמרכיבות את מדריד.


גם בימים אלה, אנו מזמינים אתכם ליהנות מסיור חינם במדריד הקלאסית. בתור אחת הערים היפות ביותר בספרד ובאירופה, שעברו עליה כל כך הרבה דברים – הCovid קטן עליה.


אז נכון, יש כמה בתי עסק שנאלצו לסגור. אפילו כמה מאוד קלאסיים. והרחובות שהיו פעם שוקקים במקומיים ובתיירים הורידו מעט מהנפח שלהם. אבל מה שמדריד הוכיחה בתקופה הזו, היא שפעם אחת יש לך קסם – הוא נשאר לכל הדורות.


לא מאמינים? בואו איתנו ותראו בעצמכם!



bottom of page