top of page

טולדו כפי שמעולם לא הכרתם בסיור יום שיוצא ממדריד


לא סתם טולדו היא היעד המועדף לטיול יום היוצא ממדריד. מצד אחד, המקום מספיק קרוב בשביל לא לבזבז את כל היום על נסיעות – פחות מ-80 קילומטרים דרומה וכבר אתם בסיור מלא חוויות בטולדו. מצד שני, לא מדובר בחוויה מתפשרת: טולדו היא אחת הערים העתיקות המרתקות ביותר של ספרד, ובה אתם יכולים ליהנות ממגוון סוגים של חוויות שיעבדו לכם בצורה הטובה ביותר על כל החושים.


אם הגעתם למדריד לכמה ימים, יציאה לסיור יום ממדריד לטולדו יכולה לשדרג לכם את חווית הביקור שלכם בבירת ספרד. אחרי הכל, מי שהייתה בירת הממלכה הספרדית הגדולה ביותר עד ימיו של פליפה השני היא דווקא טולדו, ולא מדריד. מדריד למרבה ההפתעה היא מערי הבירה הצעירות ביותר באירופה.


טולדו היא מהעדויות החזקות ביותר שעדיין קיימות בספרד של ימינו להיסטוריה הרב תרבותית העשירה של שלה. לא סתם טולדו מכונה: עיר שלוש הדתות. אז מה כל כך מיוחד בסיור יום מטולדו למדריד?




סיור יום לטולדו ממדריד חושף בפניכם פנים של ספרד שלא הכרתם


טולדו משקיפה ממרום ביצוריה על נחל ה tajo המפורסם, החותך את כל ספרד לאורך עד שהוא נכנס לפורטוגל ונשפך לאוקיינוס האטלנטי בליסבון. קירות הביצורים המרשימים של טולדו ראו הכל במאות שנות קיומם. המאפיין הבולט ביותר של טולדו כפי שניתן לחוות בסיור יום שיוצא ממדריד לטולדו הוא הרב תרבותיות שהייתה ואיננה.

בתי כנסת עם שמות של כנסיות, כנסיות עם שמות של מסגדים, מסגדים שהפכו למנזרים, ועוד – כל אלה הן רק דוגמאות ספורות לתערובת שהייתה, וכיום מנסה להתאושש.

במהלך הסיור יום הכי טוב שיוצא ממדריד ניתן להספיק לצעוד בין תרבויות הענק של אותה תקופה, ולהרגיש ברגליים ובעיניים את החיים המשותפים המפורסמים של ספרד, ה"convivencia".


בסיור יום ממדריד לטולדו לא חווים רק היסטוריה: גם אמנות, מלאכת מחשבת וכמובן טעמים בלתי נשכחים

הסיור היוצא ממדריד לטולדו עובד בתוך כמה שעות על כל החושים שלכם. מבחינה אמנותית, תזכו לראות מהציורים המפורסמים של אחד מגדולי אמני ספרד בכל הזמנים, El Greco, יליד טולדו.

טולדו ידועה בכך שהיא יצרנית חרבות מסורתית, וכך תוכלו גם לראות כיצד מייצרים חרבות, החל משלב הליבון ועד ההשחזה.

אבל כל אלה מתגמדים לעומת החוויה הטעימה ביותר


לאורך היום: הטעימה של אחד מהקינוחים הספרדיים הידועים ביותר שהמקור שלו הוא לא אחר מאשר העיר טולדו. במהלך הביקור תשתתפו בסדנה אינטראקטיבית איך מכינים אותו, וכך תוכלו לאחר הסיור בטולדו שיצא ממדריד לשחזר את ההצלחה והטעמים בבית.

יודעים על איזה קינוח מדובר? אנחנו לא הולכים לכתוב את השם שלו פה. אחרי הכל, אנחנו לא מגלים בקלות את כל הסודות שלנו...

רוצים לגלות עוד סודות מקומיים? הירשמו עוד היום לאחד מהסיורי יום ממדריד לטולדו הטובים ביותר, ומובטח לכם להישאר עם טעם של עוד.

bottom of page